معلم به روز

سلام ...

حالتون چه طوره؟؟

تعطیلات  ماه رمضان خوش گذشته؟چند وقته دیگه تعطیلات واقعی و تابستان شروع می شه....

 تا حالا چند نفر بهم گفتند که از آمدن تابستان ناراحت اند و به این زودی دلشان برای مدرسه تنگ شده.مثل خودم...منم دقیقا دانش آموز که بودم همین احساس رو داشتم و هنوز هم همینطور..به هر حال باید بتونیم اونجور که مفیده و دوست داریم و لذت می بریم ازتعطیلات استفاده کنیم. تابستان امسال من زدم تو کار کتابخوانی. به نظر من کتاب آدم رو بزرگ می کنه.دنیا های متفاوتی رو با کتاب  میشه تجربه  کرد .چیزهای جدیدی که حتی یه بار هم بهشون فکر نکردی توی دنیای کتاب سراغت میاند.کتاب ذوق و شوق برای خوب زندگی کردن را به تو هدیه می کندو ... خلاصه با حلوا حلوا گفتن دهن آدم شیرین نمی شه .باید خودتون دنیای کتاب های خوب و مفید رو تجربه کنید.

کلاس ششمی ها بیایید ادامه ی طرح  یار مهربان را با هم دنبال کنیم. کی حاضره؟؟؟

اسم ونظرتان رادر قسمت نظرات بنویسید.

منتظر تک تک شما هستم....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی